Saya jual barang-barang di Lazada…

Lazada Shop#beautiful#cute#fashion#happy#instagood#jomfollow#jomfollowigkami#jomfollowigsaya#jomfollowme#jomfollowmyig#jomfollowramai2#jomfollowsaya#like4like#love#photooftheday#tbt

Saya menjual pelbagai barangan di Lazada dari sekecil-kecil barangan kepada barangan yang besar-besar. Saya sudah menyenaraikan hampir 300++ barang-barang di Geinwo BogShop-K. Saya dalam perancangan untuk menyenaraikan tambahan dalam 200++ barangan lagi ke dalam kedai maya ini. 181 total views, 15 views today

181 total views, 15 views today

Saya jual ebook saya di Lazada…

MARKETPLACE EBOOK PERSONALUncategorized#beautiful#bukubaru#bukubestseller#bukuedukatif#bukumalaysia#bukumelayu#bukumurah#bukuonline#bukuterbaik#bukuterkini#bukuterlajaklaris#cute#fashion#happy#instagood#jomfollow#jomfollowigkami#jomfollowigsaya#jomfollowme#jomfollowmyig#jomfollowramai2#jomfollowsaya#like4like#love#NewArrival#OnSale#photooftheday#picoftheday#tbt

Selain dari Google PlayBook, Draft2Digital dan PublishDrive, saya juga memasarkan ebook saya dengan menggunakan platform Lazada. Anda boleh klik link ini untuk melawat Geinwo Enterprise BlogShop di Lazada. Apa yang penting, ebook anda sudah boleh dibeli oleh pelanggan-pelanggan yang berminat dan mempunyai lokasi diserata dunia, Pasaran anda tidak terbatas dan berjalan 24 jam sehari. Apa

27 total views, no views today

Cerita Santai “Mama Said”

Cerita Santai 6

Mama cakap aku ni umpama buku yang terbuka, macam-macam boleh ditulis di dalamnya. Jadi pastikan apa yang nak ditulis tu perkara-perkara yang baik-baik sahaja. Aku ingat lagi katanya, api yang paling hujung itu adalah api yang paling cepat terbakar dan aku kena ingat perkara ini elok-elok. Anak lelaki ni hatinya milik mamanya. Susah mamanya nak

30 total views, no views today

Cerita Santai V

Uncategorized

Aku berjalan perlahan menaiki eskalator sogo dan bertentang mata dengan seorang wanita yang seperti pernah ku lihat. Dia mengukir senyum dan menyebut namaku. Kami berselisih dan dia masih menoleh ke arahku sambil melambai tangan. Eskalator ku arah ke atas manakala eskalatornya arah ke bawah. Aku bingung. “Siapa tu”? bisik hatiku. Aku menoleh semula ke bawah,

82 total views, 2 views today

CERITA SANTAI IV

Cerita Santai IV#ceritamisteri#ceritapendek#ceritaringkas#ceritasantai#ceritasaspen#ceritaseram

Cerita Santai IV Petang tu hujan turun dengan lebat. Aku berhenti sekejap kat hentian motor bawah jambatan menghala ke jalan parlimen. Masa aku buka helmet nampak macam ada orang tengah mencangkung kat atas bukit kat tepi tempat aku parking motor. Aku buat tak tahu sahaja sebab aku beranggapan gelandangan kot. Aku mengelap muka dan kepala

100 total views, no views today

Panduan Mudah Menukar Word Ke PDF

Panduan Mudah Menukar Word Ke PDF#panduan#panduanmudahpdf#panduanmudahword#panduantukarwordkepdf#teknikmudah#teknikoffline

Kebanyakan penulis buku suka menaip cerita mereka dengan menggunakan perisian MS Word kerana ia merupakan perisian yang paling mudah dan senang untuk digunakan. Kebetulan pula, banyak kemudahan-kemudahan dalam perisian tersebut boleh digunapakai bagi ‘mencantikkan’ lagi bentuk penulisan yang dihasilkan seperti jenis font, saiz font, warna font, table, formatting, menambah garisan, bentuk tertentu dan berbagai-bagai lagi

88 total views, 1 views today

SEMPURNA

SEMPURNA#islamituindah#keampunan#muhasabahdiri#taubat#tuhanku

Sempurna Cinta yang kucari sejak kecil lagi membawa aku merata-rata Aku tak faham apa yang ku rasa Semakin aku melayannya semakin aku tenggelam didalamnya Aku cuba menyedarkan diriku yang terasa makin hanyut Dunia ini terasa terlalu luas untuk melihat deritaku Tiada siapa yang peduli Sesungguhnya cintaku ini tidak kekal rupanya Aku beralih arah Kali ini

63 total views, 1 views today

Cerita Santai III

Cerita Santai III#ceritamisteri#ceritapendek#ceritaringkas#ceritasantai#ceritasaspen#ceritaseram

Cerita Santai III Lokasi : Pejabat Waktu : 10.30 pagi Seseorang mengetuk pintu bilik. Aku : Masuk… Kawan : Assalammualaikum… Aku : Waalaikum salam. Ya, tuan. Lama tak jumpa… Kawan : Apa kabar ente? Aku : Ana baik baik sahaja. Ente? Kawan : Ana sihat, alhamdulillah… Aku : Baiklah, apa yang ana bole bantu ente?

94 total views, 1 views today

Cerita Santai II

Cerita Santai II#ceritamisteri#ceritasantai#ceritasaspen#ceritaseram

Cerita Santai II Malam tu aku balik kerja lewat. Tapi aku dah maklum dengan isteriku yang tersayang. Aku tak mahu dia tertunggu-tunggu aku balik. Lebih baik dia tidur sebab aku faham kerjanya dirumah banyak. Dahlah kerja kat ofis menimbun balik rumah  nak uruskan anak, suami dan macam-macam lagi. Sebagai seorang suami yang amat memahami seorang

68 total views, 1 views today